niedziela, 12 listopada 2017

SURÓWKA Z BROKUŁA I KISZONEGO OGÓRKA I INNYCH KOLOROWYCH TAKICH TAM

Post wg. dr. Dąbrowskiej z ograniczoną liczbą warzyw rusza wyobraźnię. Szukałam nowych smaków i znalazłam.



składniki

2 ogórki kiszone
1 duża różyczka surowego brokuła
1/2 czerwonej cebuli
1/2 czerwonej papryki
1 garść rukoli
1 łyżka świeżego posiekanego koperku
1 ząbek czosnku przeciśnięty przez praskę
ocet jabłkowy - ilość wg. uznania
pieprz ziołowy do smaku
soli nie dodałam, bo ogórek kiszony wystarczył.. ale można dosolić


dla tych co nie są na poście dr. Dąbrowskiej można dodać ulubione nasiona lub odrobinę oliwy

Wykonanie

Brokuły trzemy na tarce, a pozostałe składniki siekamy tak jak lubimy, wszystko razem łączymy i mieszamy. Odstawiamy chociaż na 15 minut kilka razy mieszając. Surówka jest bardzo soczysta.
Składniki dozwolone zgodnie z postem dr. Ewy Dąbrowskiej.

2 komentarze:

  1. Na poście nie jestem, ale skład surówki bardzo mi się podoba - bez wątpienia smakowała ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :-)
    Ja post mam już za sobą lecz często sięgam do niecodziennych jak dotąd dla mnie kombinacji. Krótko mówiąc, wszystko z wszystkim da się połączyć. Uwielbiam warzywka!

    OdpowiedzUsuń