środa, 28 października 2015

CUKINIA W CURRY


Cukinia jest dobra w każdej kombinacji, nawet z imbirem i curry.


składniki

2 nieduże cukinie
1/3 pora (zielona i biała część)
1 jabłko
3 ząbki czosnku
1 płaska łyżeczka curry
1 łyżeczka wyciśniętego soku z imbiru
sok z cytryny i sól do smaku
kilka listków świeżej kolendry

Wykonanie

Czosnek pokroiłam w plasterki i pozostawiłam na desce na kilka minut. Cukinie i pora pokroiłam na "pół-krążki" o grubości 1 cm, a jabłko starłam na tarce (grubsze oczka). Tak przygotowane warzywa i jabłko wrzuciłam do garnka z małą ilością wody i dusiłam 15 min pod przykryciem, mieszając co chwilkę. Dorzuciłam resztę składników i kontynuowałam duszenie. Nie gotowałam zbyt długo, by warzywa były lekko chrupkie. Podałam z ryżem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz